28. sep. 2012

det er efterår




kom først til at tænke på det nu, det er fandme efterår, og det har det være i næsten en hel måned nu. Tiden flycer afsted, dagene går så hurtigt, snart bliver det også vinter. Jeg elsker vinter men samtidig hader jeg det også, at sidde med en varm kop kakao og måske nyde en disney film er jo skide hyggeligt, men når man ikke kan lave ting udenfor på grund af vejret bliver det måske lidt kedeligt. Har blandede tanker. I morgen er det min lillebrors fødselsdag, jeg har bagt 20 cupcakes i dag, og min mor har os bagt lidt i dag, hehe. Glæder mig til  at se hvad min lillebror siger til sine gaver jeg ved hvad han får, og det er altså nogen vildt gode gaver, jeg tror han bliver vildt glad men nok om min lillebror og gaver.... udover det har min rigtig gode veninde Sophie også fødselsdag, jeg kan desvære ikke være at fejre hende da jeg jo bor på Færøerne nu... men som i ved (hvis i har læst mine andre indlæg) har jeg lavet en personlig gave til sophie som er blevet sendt med posten og noget ekstra! MEN TILLYKKE TIL DEM! OM EN TIME ♥ Nok om fødselsdags snak, dette indlæg er blevet langt det er på tide at slutte det. (billedet er taget i December et par dage før min fødselsdag, når jeg ser det kommer jeg virkelig til at savne december med sne, gaver haha. familie-hygge og alt det dér. Glæder i jer til vinter? alle mulige knus herfra 

2 kommentarer:

  1. Både og..vinter er en smuk tid og har sin charme, men jeg er nu altså bare en sommer pige!

    http://nicolesdefinitionoflife.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. ja sådan har jeg det også!

    SvarSlet